Le premier etape - Reisverslag uit Virton, België van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu Le premier etape - Reisverslag uit Virton, België van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu

Le premier etape

Door: 205cabrioNL - Johan CJ Flohr

Blijf op de hoogte en volg 205

02 Juni 2011 | België, Virton

Na een iets langere eerste tocht zijn we ietwat verlaat maar wel met veel plezier gearriveerd hier in Virton..

Deze camping zullen we op de terugweg nog een keer aandoen en het ziet er goed uit.

Het heeft een gemengde douche... waar we dadelijk allemaal gebruik van gaan maken.
Dus het lijkt wel een korfbalcamping... :-)

Morgen een lange rit naar het zuiden waar we allemaal een beetje tegen op zien maar we hebben de tijd en gaan die tijd ook nemen.

En zoals beloofd.. ook wat fotos. Daarna een afzekkertje voor een welverdiende rust.

:SMS update:: 3 juni 2011 :
Kwart over negen en vertrokken voor de langste etappe van bijna 700 kilometer met prachtig weer.

:SMS update:: 3 juni 2011 :
Nu in het centrum van Lyon. We zijn al vaak op de foto genomen en toeterende fans.

F

:SMS update:: 3 juni 2011 :
Namens een ieder hier in Baix: bedank voor al jullie reactiest!
Het is hier nog steeds mooi weer en voor wat betreft het verbruik...

Het valt allemaal reuze mee. Heel verbazingwekken..
1:19 voor de CJ's en bijna 1:18...
Volbepakt en open dak.. Alleen snelweg en max 120..

Vanuit Nederland naar de Ardennen 1:15 (CJ) en 1:12 (die rode autos).. Veel files en binnendoor.

Wat er ook gebeurt : de Tour is nu al een Belle Histoire :)

• 02 Juni 2011 - 21:12

Xavier:

Zal jullie tot vrijdag proberen te volgen en zie jullie zondag wel.

groeten xavier,

• 02 Juni 2011 - 21:50

Roy:

Ziet er goed uit mensen.

We zien jullie volgend weekend in Virton.
    Groet uit Huizen.

• 03 Juni 2011 - 12:58

Xavier:

De rijdende frietkarren nog tegen gekomen, hoorde op radiorijnmond dat een cabrio club, daar hard voorbij kwam.

Ze waren op plantaardige olieeen aan het rijden.

• 03 Juni 2011 - 16:19

Fam. V.d Linden:

Ziet er goed uit. Hopen dat de auto de test volbrengt. Geniet ervan!

• 03 Juni 2011 - 19:11

Christiaan En Kora M:

leuk zo'n verslag iedere dag! We volgen jullie op de voet! Veel plezier!

• 03 Juni 2011 - 19:15

Roy:

Update's zeer gewaardeerde update's.

Go on.

Go for it, and we shall meet in Virton.
    Again, we'll do !