We zijn er! En France - Reisverslag uit Baix, Frankrijk van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu We zijn er! En France - Reisverslag uit Baix, Frankrijk van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu

We zijn er! En France

Door: 205cabrioNL - Johan CJ Flohr

Blijf op de hoogte en volg 205

03 Juni 2011 | Frankrijk, Baix

Na een monstertocht van bijna 700 kilometer zijn we gearriveerd op de camping in Baix.
Een klein stukje Nederland in Frankrijk :-)

Allemaal, Michiel incluis, heeft de gehele route open gereden.

Naast de snelweg waar wij veel duimpjes omhoog en getoeter hebben gekregen reden we het laatste stuk vanaf Lyon binnendoor en waarempel ook daar blijken we beroemdheden te zijn. Vele fotos en getoeter...

De meeste alleenrijders zijn toch wel een beetje gaar... De duorijders hebben kunnen wisselen en een paar minuten extra slaap kunnen pakken.

En nu staan de tenten weer....

Tijdens het diner, volgens goed Frans gebruik veel later dan half zes/zes uur... :-) is het toch een beetje gaan regenen. Liever nu dan morgen..

Vanaf morgen geen snelweg meer en heel veel fotomomenten die we graag met jullie gaan delen.
En ook...... ! Strand. Morgen kunnen de zwembroeken en de 2 bikinis tevoorschijn komen.

Deze keer een foto en een paar filmpjes....
:SMS update:: 4 juni 2011 :
En al lang weer breed onderweg met zijn 8-en. Helaas dak moet dicht. I l pleut

:SMS update:: 5 juni 2011 :
Na een zonnige en warme middag in Croix Valmer hebben we een regenachtige nacht gehad met veel onweer. De waterdichtheid van de cabrios maar ook van de tenten wordt zwaar op de proef gesteld. Helaas moeten jullie hiervan ook de gevolgen van ondervinden.... Geen nieuwe fotos of filmpjes want er is al een paar uur geen stroom. Dus nog even geduld en geniet van de reeds geplaatste fotos en videos. Groeten van de troe..... Uh groep uit het bijna altijd zonnige Zuid Frankrijk

• 03 Juni 2011 - 21:52

Roy:

Gaaf mensen.

Dat jullie kapot zijn is logisch.
    Maar ga door, nog geen foute berichten gehad van jullie zijde.

En dat is goed.

Trots op jullie mensen, trots.

• 04 Juni 2011 - 12:53

Paul De Vries:

Super, het ziet er zeer gezellig uit zo.
    Ik hoop voor jullie dat het alle dagen perfect weer is.
    Een hele fijne reis en bedankt voor de mooie foto,s

Groetjes Paul

• 04 Juni 2011 - 20:58

Jan En Christien:

Vandaag is het il pleut bij jullie, hier warm en zonnig; maar morgen 5 juni regen.
    We duimen voor jullie voor zon en veel energie.