Zonnige dag - Reisverslag uit La Croix-Valmer, Frankrijk van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu Zonnige dag - Reisverslag uit La Croix-Valmer, Frankrijk van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu

Zonnige dag

Door: 205cabrioNL - Johan CJ Flohr

Blijf op de hoogte en volg 205

06 Juni 2011 | Frankrijk, La Croix-Valmer

Vandaag was het een rustige en zonnige dag en voor ieder wat wils...

De blauwe ging naar Nice.
Een witte en gele bleven chillen op de camping.

De overige 2 rode, 3 witte en een groene zijn en route gegaan om een eiland te bezoeken maar eindigden op een strand in Cabasson. Heel rustig en maar 1 strandtentje.

Daarna terug naar de camping waar we tot onze ontzetting een A opmerkte op een van de rode deelnemer.
De A in Frankrijk staat voor Beginnende Bestuuurder (niet voor Asociaal). Derhalve wordt er nu met gepaste afstand gehouden op die rode :-). We noemen geen namen..

Nu zijn de skottelbraaien tevoorschijn gekomen en is er de geplande BBQ.

Geniet van de andere fotos en filmpjes

:SMS update:: 7 juni 2011 :
Het is mooi weer! En we zijn onderweg naar Monaco. Vandaag onze plaats waar het diner wordt genuttigd.

:SMS update:: 7 juni 2011 :
Het eten was heerlijk! Die van Jody was langer! Ik had maar een klein raketje

• 06 Juni 2011 - 19:13

Roy:

Die heeft ook een leeg rekje onder de wagen.

Is A zijn reserve wiel vergeten ?
    Zo ja, staat daar een punt op het rijbewijs tegenover ?

Vragen, vragen, vragen.

Eet smakkelijk mensen.

• 07 Juni 2011 - 12:35

Hilde Duijzer:

Dat ziet er ontzettend leuk uit al die prachtige peugeootjes achter elkaar aan. Ik zie dat jullie vanavond gaan dineren in Monaco!? Ach, wij gaan vanavond lekker aan de stamppot andijvie in Flevoland. Doen we gewoon de Ray Bans op met de gehele familie..., hebben we ook een beetje een koninklijk gevoel. heel veel plezier gewenst met jullie allen..
    Heerlijk om zo jullie verhalen te mogen volgen, vanaf afstand!

Liefs Hilde en familie

Ps. Hans en Erica....denk in Monaco aan de pink omhoog, tijdens het drinken van een wijntje.

• 07 Juni 2011 - 12:46

Hilde Duijzer:

Ach Erica, ik zie dat jij thuis bent gebleven.... Blijkbaar verkeerd opgeslagen, in het hoofd!? Moet Hans het toch zonder zijn amour doen, in Monaco! Gelukkig kan jij ook op deze manier volgen hoe de reis verloopt! Dan komt het vast wel goed! ;0)

Mocht jij een keer aan willen schuiven bij de stamppot in Flevoland...je bent van harte!

• 07 Juni 2011 - 13:17

Alex:

Mooie plaatjes, jammer dat het weer daar net zo wisselvallig is als hier. Hoop dat het vandaag bij jullie net zo mooi is als hier op Texel!

• 07 Juni 2011 - 13:24

A:

Hi Roy, nope, zit een thuiskomertje onder A. Ies een echte cti duh!...:))

• 07 Juni 2011 - 21:11

Roy.:

Knap dat hij niet op de foto zichtbaar is A.

Maar jij rijdt erin, dus weet het ;-)

Ik kijk zaterdag wel even hahahahahahaha.

Vele, veilige, kilometer gewenst aan allen daar.
    We tellen al af.