Goh, Gorges du Verdon, tres beau - Reisverslag uit Sisteron, Frankrijk van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu Goh, Gorges du Verdon, tres beau - Reisverslag uit Sisteron, Frankrijk van 205 cabrio.nl - WaarBenJij.nu

Goh, Gorges du Verdon, tres beau

Door: 205cabrioNL - Andre Village

Blijf op de hoogte en volg 205

09 Juni 2011 | Frankrijk, Sisteron

.............. Andre slaapt.
Kom later maar terug maar hier alvast de fotos en filmpjes.

Vanmorgen vertrokken wij gezamelijk vanuit Tourette le loupe na een enerverende nacht.

Vanwege het slechte weer hadden we besloten de nacht door te brengen in 3 stacaravans omdat we pas laat uit een druk Monaco gearriveerd waren.
Het was een prachtige camping compleet met zwembad en ruime ontspanningsruimte annex restaurant

Enkele kleine locale niet-typische huisdieren (mieren!) hielden ons wakker, 1 deelnemer rolde van de bank bij het omdraaien, en een ander verkoos zijn tent op te zetten op de veranda.
Na een éénvoudig ontbijt vertrokken we met prachtig weer naar Sisteron via een deel van de Route Napoleon en de Gorgers du Verdon.

Onderweg reageerde de koppeling van de auto van Vincent en Sammy weerspannig , en na een telefoontje naar Mr. X in Nederland werd het probleem (tijdelijk) verholpen en konden we de toch tocht vervolgen.

De Gorges waren werkelijk prachtig,(de foto's spreken voor zich) al stond er wel veel wind. In de middag lunchten we bij prima restaurant Bonne Mama in les Salles sur Verdon, en in een regenbui reden we weer verder. Via allerlei pittoreske wegen waaronder de uitdagende D8 (waar een photoshoot gehouden is ) en nog meer TomTom-weggetjes kwamen we rond 17uur aan bij een camping in het sfeervolle Sisteron, op zo'n 400meter hoogte.

• 09 Juni 2011 - 14:55

Roy:

Leuke foto's en filmpjes.

Blijven volgen tot 12 uur morgen.
    Dan gaan wij ook rijden.

Tot zaterdag.

• 09 Juni 2011 - 16:38

Harry:

Aan de foto's en filmpjes te zien hebben jullie niets te klagen daar in Frankrijk!
    Erg leuk trouwens, zo kunnen we mooi een beetje "meegenieten".....
    Neem het er nog even van, want voor je 't weet zit je weer thuis!

Goede reis verder!

• 09 Juni 2011 - 20:48

Hallo Gasten!
    Zit (helaas) al weer thuis na een rit van 1400 kms. Maaaaaar wel de hele weg met het dakje open gereden! Zon en soms geen zon, maar geen spatje regen!
    Ben even het hele reisverslag arsenaal door gelopen, wat een leuke foto's en filmpjes en wat veeeel!
    Meedoen/rijden is erg leuk en had ik zeker niet willen missen maar deze site geeft ook zeker een goed beeld.

Groetjes daar en wellicht probeer ik er bij Virton (B) er weer bij te zijn (ligt een beetje hoe morgen uitpakt).
    Jef
    (jullie zullen die groene wel missen op de foto's, beetje saai alleen rood en wit ;-)

• 09 Juni 2011 - 20:54

Jef:

Sorry, speciaal Hans, had die gele vergeten in mijn reactie op het verslag. ;-)

• 10 Juni 2011 - 21:04

Jan En Christien:

Prachtige foto's, imponerend gebied, schitterende tocht.
    Lokt de thuishaven al met z'n polderlandschap, knotwilgen en bruggetjes?
    Groetjes.

• 12 Juni 2011 - 10:23

Harry:

Errrrug rustig de laatste paar dagen.........

• 12 Juni 2011 - 12:46

Vind ik ook!
    Er moeten toch mooie plaatjes zijn gemaakt op Route Napoleon en het Peugeot Museum in Sochaux?
    Zelf geen SMS update! Jammer.